[Fanda] Zkušenosti s nasazením win7 a 8.

Pátek Únor 8 20:37:11 CET 2013

Zdravím přátelé,
chci se zeptat. Na svém notebooku bych rád otestoval osmičky, ale rád bych si pro jistotu nechal i windows 7. Mám v notebooku 2 disky, jeden primární, kde bych měl právě win 7 a jeden místo vypalovací mechaniky, na který bych právě rád osmičky nainstaloval. Jen dotaz, mají windows 8 nějaký inteligentní bootmanager, který mi umožní při spuštění počítače si osmičky vybrat? Nabídne mi samotná instalace možnost ponechat systém win 7 a vedle něj osmičky nainstalovat? Děkuji mnohokrát za Vaše zkušenosti, s přáním krásného dne
Jiří Stojaník.

Odesláno z iPadu