[Fanda] blind-android meetup

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Únor 8 20:21:58 CET 2013

ja sa zase prikláňam k tomu, aby to bolo v marci, v apríli je v
Bratislave Notebook expo a mohlo by sa to mlátiť. A popravde hlasujem za
Brno, bo to mám bližšejšie a z Prahy je to tak na pólceste do
Bratislavi, takže to máme rovnako ďaleko jak my, tak i Pražáci - budem
sa tešiť - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby