[Fanda] Velká prosba - hromadná změna hlasitosti v MP3

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Únor 8 19:43:28 CET 2013

Zdar, MP3GAIN, rozhraní jako MP3DirectCut, umí dávkové zpracování, měl
by být přístupný. Odzkoušet na několika souborech, respektive nastavení
a pak to pustit na ten kamión mptrosek.
http://download.chip.eu/cz/MP3Gain-Portable_29377189.html
Mirek