[Fanda] dotaz, jak převést wav, nebo mp3 do formátu cda?

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Pátek Únor 8 16:35:38 CET 2013

Omlouvám se, vypaluji výhradně v průskumníkovi. Libor.

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] dotaz, jak převést wav, nebo mp3 do formátu cda?
Od: Jiří Stojaník <stojanik.jiri na tiscali.cz>
Datum: 08.02.2013 13.05

Libore, cda soubory nevytváříš, pokud budeš chtít cd vypálit jako hudební cd, tak dáš buď hudební cd skopírovat a nebo pokud chceš vypalovat mp3 jako hudební cd, tak si mp3 přidáš do kompilace v daném vypalovacím programu a dáš vypálit jako hudební cd, nenapsals ovšem, jaký vypalovací program používáš, s pozdravem
Jiří Stojaník.

Odesláno z iPadu