[Fanda] ultrabook

Pátek Únor 8 16:08:48 CET 2013

> Podle mě jsou nejlepší asus ultrabooky.

Kamarádka si přesně před rokem koupila ASUS ZENBOOK UX21E-KX004V.
Poprvé byl v servisu v září -- prasklý displej, který servis neuznal
jako záruční opravu, ačkoliv na NTB žádné mechanické poškození patrné
nebylo, takže si kamarádka musela displej zaplatit ze svého. Plus
rovnou výměna vadného SSD disku -- ta byla naštěstí záruční a bez
ztráty dat. Podruhé byl NTB v servisu teď v lednu -- opět vadný SSD
disk, výměna sice na záruku, ovšem všechna data v háji... Můžete
schválně hádat, jakou značku si kamarádka koupí příště... :-)

Hezký víkend.

Michal Jungmann