[Fanda] windows live mail?

Marcela Martynková sourozenci na tiscali.cz
Pátek Únor 8 15:19:55 CET 2013

Dobré odpoledne
Já mám Win. 7, Javs 12 a dělám to takhle.
Když mi přijde e-mail s přílohou,tak si nejdříve otevřu e-mail s přílohou.
Pak dám levý alt a s jako Soňa a šipkou dolů najdu položku uložit
přílohy...., kterou potvrdím entrem, ozve se uložit jako nebo název přílohy,
vyberu si , kde chci přílohu uložit a dám opět entr a mám přílohu uloženou v
té složce.
Vyzkoušejte a uvidíte, jestli Vám tenhle postup pomohl.
Zdraví
Martynková Marcela

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jiří Hloch
Sent: Friday, February 08, 2013 11:21 AM
To: konference fanda
Subject: [Fanda] windows live mail?

Zdravím vás fandové a poprosil bych o radu ty z vás, kteří pracujete s
poštovním programem Windows live mail.
Ve školním počítači mám os Win7 32 bytů a nedokáži v tomto programu uložit
přílohy. Nemohu tuto položku nikde v menu najít. Pracuji s odečítačem Nvda.
Ani v demoverzi Jawsu 13 mi to nejde.
Poradí někdo?
Srdečně zdraví
Jiří Hloch