[Fanda] dotaz, jak převést wav, nebo mp3 do formátu cda?

Pátek Únor 8 13:04:52 CET 2013

Libore, cda soubory nevytváříš, pokud budeš chtít cd vypálit jako hudební cd, tak dáš buď hudební cd skopírovat a nebo pokud chceš vypalovat mp3 jako hudební cd, tak si mp3 přidáš do kompilace v daném vypalovacím programu a dáš vypálit jako hudební cd, nenapsals ovšem, jaký vypalovací program používáš, s pozdravem
Jiří Stojaník.

Odesláno z iPadu