[Fanda] Internetová adresa.

Martin Senft senft na tc-plzen.cz
Pátek Únor 8 12:36:50 CET 2013

Zdravím,
  zápas je napsaný tady na té adrese, takže snad tohle:
http://online.hokej.cz/

Martin Senft
TyfloCentrum Plzeň
-----Původní zpráva-----
From: Blažkovi
Sent: Friday, February 08, 2013 12:15 PM
To: Fanda
Subject: [Fanda] Internetová adresa.

Zdravím všechny na této konferenci a obracím se na vás s následující
prosbou. Televize ČT sport dá zítra přednost mistrovství světa v Biatlonu
před hokejem i ženským tenisem. Nechci to komentovat, ale musím říct, že
uvedli, že hokej půjde na internetu. Adresu však neřekli. Někdy jsem již
zkoušel něco takového najít, ale podařilo se mi najít jen to, co právě i ČT
sport  vysílal. Tak že žádnou alternativu. Zítra proto zase budu, nejspíš
neúspěšně, zkoušet. Proto se ale zkouším ptát jestli někdo náhodou neví na
jaké adrese to ČT sport může dávat. Snad se ptám včas. Za všechny odpovědi
moc děkuji. A Blažek.