[Fanda] windows live mail?

Martin Senft senft na tc-plzen.cz
Pátek Únor 8 12:32:45 CET 2013

Zdravím,
   pokud, Váš dotaz chápu správně, napadli mě dva postupy:
1.
Otevřít zprávu s přílohou.
Přesunout se tabulátorem do hlavičky zprávy na soubor přílohy.
Soubor otevřít enterem.
Soubor uložit v programu, ve kterém se příloha otevřela.
2.
Otevřít zprávu s přílohou.
Altem se přepnout do pásu karet.
Šipkou doprava se přesunout na menu soubor. NVDA tu bohužel řekne jen
Tlačítko, nabídka aplikace, tlačítko s místní nabídkou.
Enterem menu soubor otevřete.
Šipkou dolů na položku uložit podnabídka.
Šipkou doprava podnabídkou otevřít a šipkami vybrat položku uložit přílohy.
Potvrdit případně nastavit dialog Uložit přílohy.

Snad to takhle pomohlo.

Martin Senft
TyfloCentrum Plzeň
-----Původní zpráva-----
From: Jiří Hloch
Sent: Friday, February 08, 2013 11:20 AM
To: konference fanda
Subject: [Fanda] windows live mail?

Zdravím vás fandové a poprosil bych o radu ty z vás, kteří pracujete s
poštovním programem Windows live mail.
Ve školním počítači mám os Win7 32 bytů a nedokáži v tomto programu uložit
přílohy. Nemohu tuto položku nikde v menu najít. Pracuji s odečítačem Nvda.
Ani v demoverzi Jawsu 13 mi to nejde.
Poradí někdo?
Srdečně zdraví
Jiří Hloch