[Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Pátek Únor 8 11:47:27 CET 2013

Vôbec nie, ja som si najnovšie ovládače ku karte realtek v pohode
nainštaloval, sprievodca ma pekne viedol a aktuálne ovládače sa len
prepísali. Okrem toho win7 už majú aj v sebe základné ovládače pre mnoho
kariet, takže keby ste to rovno odinštalovali, aj tak by to asi ešte
rozprávalo. No a silne odporúčam na podobné experimenty zakúpiť
kompaktnú usb zvukovú kartu do 10 eur, je to malé, ovládače to má priamo
v systéme, takže ak aj prídete ku počítaču kde nieje zvuk, zapojíte do
usb a behom chvíľky už v slúchadlách počúvate.
s pozdravom Peťo