[Fanda] Externí Disk

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Únor 7 22:36:09 CET 2013

Ahoj Martin!
Trocha Ta poteším:
Ak často meníme externé pametové zariadenia, môže sa stať, že sa nám pri
dalšom pripojení namapuje iné písmenko, ako sme si nastavili.
Odpozoroval som to už na viacerých počítačoch.
Robia to napríklad aj flash klúče Kingston. Dokonca som sa stretol s tým, že
Kingston prepísal natvrdo nastavené písmeno sietového disku. Tým pádom bol
neprístupný. Po prepísaní logického označenia v systéme to vydržalo zopár
reštartov a jav sa zopakoval.
Flash klúč PQI, či Adata  sa oproti tomu mapuje stabilne na najbližšie volné
písmeno.
Bude to súvisieť s Biosom externého zariadenia.

From: "Martin Svátek" <theworldofmine na centrum.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2013 9:46 PM
Subject: Re: [Fanda] Externí Disk

Funguje to. Díky.
----- Original Message -----
From: "MAREK DURILA" <marekdurila na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2013 8:34 PM

Ahoj,
Musis jit do nastroju pro spravu v ovl. panelech por. v nabidce start jestli
je mas, tam sprava pocitace a ve stromu druha od spoda nad sluzbama je
sprava disku, tam pak tabulatorem najit seznam disku, najit svuj disk, dat
levy alt, tam nalest v druhem podmenu vsechny ukoly a tam zmenit pismeno a
cestu. Ale bacha, nesmi to byt obsazene pismeno, nemas v pocitaci vice DVD
mechanik? Protoze disk se vesmes prirazuje tak, nejblissi volne pismenko,
tj. je-li mechanika D a dalsi partition E, tak nejblissi je pismeno F. S
pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000