[Fanda] Externí Disk

Martin Svátek theworldofmine na centrum.cz
Čtvrtek Únor 7 21:46:41 CET 2013

Funguje to. Díky.
----- Original Message -----
From: "MAREK DURILA" <marekdurila na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2013 8:34 PM
Subject: Re: [Fanda] Externí Disk

Ahoj,
Musis jit do nastroju pro spravu v ovl. panelech por. v nabidce start jestli je mas, tam sprava pocitace a ve stromu druha od spoda nad sluzbama je sprava disku, tam pak tabulatorem najit seznam disku, najit svuj disk, dat levy alt, tam nalest v druhem podmenu vsechny ukoly a tam zmenit pismeno a cestu. Ale bacha, nesmi to byt obsazene pismeno, nemas v pocitaci vice DVD mechanik? Protoze disk se vesmes prirazuje tak, nejblissi volne pismenko, tj. je-li mechanika D a dalsi partition E, tak nejblissi je pismeno F. S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000
ICQ: 260524543