[Fanda] Mám Vistu 32, potřebuji VIstu 64

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 20:48:10 CET 2013

Dobrý den,
Co nepodporuje nechapu. Jinak na Alze sedmicky sou od 2200 korun
kupoval si to nejak draze ne? Proc si rovnou teda nekupoval i kdyz tad
by to neslo kupovat upgrade z Vist na ty osmicky myslim.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000