[Fanda] ultrabook

Čtvrtek Únor 7 20:43:05 CET 2013

Dobré odpoledne,

pokud jste zcela nevidomý, pak bych doporučoval nedat tolik na módní
trendy a přemýšlet i o dalších variantách, nejen o ultrabooku.
Naprostá většina ultrabooků má displeje s úhlopříčkou 14 palců, čili
relativně velkou, takže třeba "obyčejný" malý notebook s displejem
11,6 palce může odvést stejnou či lepší práci při nižší hmotnosti i
ceně... Pěkný -- byť poměrně drahý -- je třeba HP EliteBook 2170p,
případně o fous větší 2570p, který má i optickou mechaniku... Máte-li
hlouběji do kapsy, zvažoval bych i třeba modely HP ProBook řady 4340s
-- ty jsou větší/těžší (displej 13 palců), ale dají se ve slušné
konfiguraci koupit pod dvacet tisíc a mechanicky jsou více než
povedené...

Hezký den.

Michal Jungmann