[Fanda] Externí Disk

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 20:34:22 CET 2013

Ahoj,
Musis jit do nastroju pro spravu v ovl. panelech por. v nabidce start jestli je mas, tam sprava pocitace a ve stromu druha od spoda nad sluzbama je sprava disku, tam pak tabulatorem najit seznam disku, najit svuj disk, dat levy alt, tam nalest v druhem podmenu vsechny ukoly a tam zmenit pismeno a cestu. Ale bacha, nesmi to byt obsazene pismeno, nemas v pocitaci vice DVD mechanik? Protoze disk se vesmes prirazuje tak, nejblissi volne pismenko, tj. je-li mechanika D a dalsi partition E, tak nejblissi je pismeno F.  S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000
ICQ: 260524543