[Fanda] jak "vecpat" zvukový soubor na youtube.com???

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 17:42:35 CET 2013

Dobrý den,
Nemam zkusneost, ale x-krat jsem nasle na youtube i jen zvukove mp3.
No zalezi kolik otho mate, ono ani na youtube myslim nemuete dat treba
nekolik 100 mega, jestli by nebylo lepsi mit nekde nejaky web nebo
ftp.? Jinak dropbox nebo Skydrive ci jine uloziste okolo 3, 4 giga
neni spatne si myslim.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz