[Fanda] Zaloha systemu WinXP

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 17:24:57 CET 2013

Dobrý den,
Toto ale funguje jen na zalohu souboru a slozek neni to napr. image,
kdy je system poskozen a lze obnovit image disku. Jestli by to tak
melo fungovat, tak men se to nepovedlo rozchodit a myslim si, ze to
ani tak nefunguje. Na zalohu napr. uziv. profilu by ot mohlo snad jit.
Nicmene mejte na pameti, jeslti vma de udelat obraz disku, ze stejen
vzdy pokavad nepouzijete Linux ci drahy AOS, ktery ma otlik restrikci,
jako napr. jedn vymenena komponenta v pocitaci, tka je nefunkcni, tka
bez vidiciho se neobejdete.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz