[Fanda] Nechodia mi príspevky z Fandy

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Čtvrtek Únor 7 16:57:14 CET 2013

Dobrý deň!

Mne však ani naďalej tie správy nechodia do e-mailovej schránky. Stále
prichádzajú len také prázdne e-maily ako som spomínal v predchádzajúcom
príspevku, teda bez odosielateľa aj príjemcu a tiež bez predmetu a v tele
správy nieje žiaden text. Pozeral som to aj cez webové rozhranie a aj tam sú
len takéto e-maily, takže do počítača sa mi iné ani nemôžu stiahnuť.
Príspevky v konferencii čítam len z archívu Fandy. Tak ak je niečo potrebné
nastaviť na mojej strane, prosím poraďte čo, aby to chodilo správne...

S pozdravom

Laco Száraz