[Fanda] Nechodia mi príspevky z Fandy

Radek Seifert seifert na elsa.cvut.cz
Čtvrtek Únor 7 15:29:15 CET 2013

Dobrý den,
rád bych se omluvil za dočasnou nefunkčnost konference začátkem tohoto týdne, která byla způsobena laděním technických prostředků v souvislosti s přechodem na nový server. Při restartu serveru nebyly automaticky nastartovány konferenční nástroje, nicméně napříště by již nemělo k výpadku (alespoň z tohoto důvodu) dojít.
Odpovídám tímto všem, kteří se na mne individuálně obrátili, a děkuji za trpělivost.
Zdraví Radek Seifert
Moderátor konference

Mgr. Radek Seifert
koordinátor služeb

ELSA
Středisko pro podporu studentů se specifickými potřebami
ČVUT v Praze
Trojanova 13, 120 00 Praha 2
Telefon: 224 358 543
E-mail: seifert na elsa.cvut.cz
Web: http://www.elsa.cvut.cz

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Száraz
Sent: Thursday, February 07, 2013 11:43 AM
To: Fanda Konference
Subject: [Fanda] Nechodia mi príspevky z Fandy

Zdravím,

Fandovia, mám nasledovný problém:

Od pondelka 4.2. mi prestali chodiť príspevky z Fandy, namiesto každého príspevku mi príde len prázdny e-mail, v ktorom nieje vyplnený ani odosielateľ ani príjemca a ani predmet správy. V tele správy tak tiež nič nieje.

Pozeral som sa na webovom rozhraní do nastavení účtu vo Fande, ale nenašiel som tam nič čo by mohlo blokovať prijímanie e-mailov z konferencie.

Na webovom rozhraní e-mailovej schránky tiež nič nieje čo by bránilo prijímaniu správ z tejto konferencie.

Príspevky z konferencie Fanda mi chodia na e-mailovú adresu:

Lacis1 na orangemail.sk

Do teraz to bolo v poriadku...

Čo a kde by som mal ešte pozrieť prípadne zmeniť, aby som opäť dostával z Fandy e-maily?

Za vaše prípadne rady a pomoc vopred ďakujem.

S pozdravom

Laco Száraz