[Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Čtvrtek Únor 7 13:41:20 CET 2013

Ahoj,
ja už som nato prišiel, resp. vyčítal:
1. Predovšetkým mať najnovšie ovládače ku zvukovej karte.
2. Nájsť zvuk a na karte nahrávanie sa postaviť na ľubovolné zobrazené
zariadenie.
3. Cez kontext menu zaškrtneme možnosť zobraziť vypnuté zariadenia.
4. Následne sa ukážu aj neaktívne zariadenia ako napr. stereomix, ktoré
môžeme už zapnúť a používať.
Mne to na karte Realtek funguje a mám z toho veľkú radosť.
s pozdravom peťo