[Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Čtvrtek Únor 7 12:57:30 CET 2013

Taky se přidám k dotazu, protože tenhle problém taky řešim.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ondrej Rosik
Sent: Thursday, February 07, 2013 10:22 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

skúsil by som použiť na nahrávanie audacity. Vo vstupných zariadeniach sa dá
nastaviť aj ten stereomix, napr ja tu mám soundmax: microphone,
soundmax: line ine, soundmax: stereomix. Ale to tiež neviem, či bude
fungovať, lebo sedmičky nepoužívam.