[Fanda] Nechodia mi príspevky z Fandy

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Čtvrtek Únor 7 11:43:10 CET 2013

Zdravím,

Fandovia, mám nasledovný problém:

Od pondelka 4.2. mi prestali chodiť príspevky z Fandy, namiesto každého
príspevku mi príde len prázdny e-mail, v ktorom nieje vyplnený ani
odosielateľ ani príjemca a ani predmet správy. V tele správy tak tiež nič
nieje.

Pozeral som sa na webovom rozhraní do nastavení účtu vo Fande, ale nenašiel
som tam nič čo by mohlo blokovať prijímanie e-mailov z konferencie.

Na webovom rozhraní e-mailovej schránky tiež nič nieje čo by bránilo
prijímaniu správ z tejto konferencie.

Príspevky z konferencie Fanda mi chodia na e-mailovú adresu:

Lacis1 na orangemail.sk

Do teraz to bolo v poriadku...

Čo a kde by som mal ešte pozrieť prípadne zmeniť, aby som opäť dostával z
Fandy e-maily?

Za vaše prípadne rady a pomoc vopred ďakujem.

S pozdravom

Laco Száraz