[Fanda] V čem číst knihy na Androidu?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 11:19:17 CET 2013

Ahoj Vojto,

Jo jak do Coolreaderu načtu knihu z kdd.cz?

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899ype: honza-danko

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Vojtěch Polášek
Odesláno: 6. února 2013 22:21
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] V čem číst knihy na Androidu?

Ahoj,
na čtení knih doporučuju program Coolreader - funkce "read aloud" je pro nás
jako stvořená. Teď už je to asi i přeložené do češtiny, ale aktualizaci jsem
zatím nestáhl.
Editor? Zkus Jota text editor a nebo i ES správce souborů by měl umět
editovat txt soubory.
Vojta