[Fanda] ako nahra» zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 10:21:40 CET 2013

skúsil by som pouľi» na nahrávanie audacity. Vo vstupných zariadeniach
sa dá nastavi» aj ten stereomix, napr ja tu mám soundmax: microphone,
soundmax: line ine, soundmax: stereomix. Ale to tieľ neviem, či bude
fungova», lebo sedmičky nepouľívam.

Daląí informace o konferenci Fanda