[Fanda] dotaz, jak vytvořit na pc 2 wifi spojení najednou?

Čtvrtek Únor 7 06:17:14 CET 2013

Ale adhoc síť prostě není řešením. Proč router nepoužíváte jako wifi router a neuděláte si klasickou wifi síť řízenou tím routerem? M

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA, omlouvam se za nedostatky

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda]	dotaz, jak vytvořit na pc 2 wifi spojení najednou?
Od: "Libor Faltus " <libor.faltus na email.cz>
Datum: 06.02.2013 22:31

Bohužel, routr není můj. No, je to nahlášeno na mou mamku, a já tomu moc
nerozumím. Stačilo by mi klidně skusit nějaký ten nástroj, signál tady ani
tak není moc fajn, protože tady je jen slušný, jde mi jen opravdu oto, aby
mohla být připojená adhoc síť, a normální internet, a to i v případě
notebooku, kdy si třeba budu něco kopírovat ze stolního pc do notebooku, tak
abych si mohl být na skype, a další věci.

Notebook mi sice zatím nefunguje, ale jak zjistím jak nabootovat, opravím
to. Zatím zdraví Libor.