[Fanda] jak "vecpat" zvukový soubor na youtube.com???

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 6 23:51:15 CET 2013

Ahoj, existuje ještě Ubuntu One, pět giga prostoru zdarma. Funguje
podobně jako Dropbox. Přístupnost jsem zatím netestoval, ale Standa
Plachý o tom psal minulý rok v Disku, takže to asi nějak funguje. Na
tahání videa i audia z Youtube používám doplněk ve Firefoxu s názvem
Download Helper. M.