[Fanda] Mám Vistu 32, potřebuji VIstu 64

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 6 23:33:42 CET 2013

Ahoj, je to přesně ono, a protože mi 64bitové médium nevzalo klíč,
myslel jsem si, že v tom bude nějaká podobná zrada. Po dalších operacích
jsem od používání Vist ustoupil, protože je Intel nepodporuje co se týká
procesorů i3-3240, respektive integrované grafiky. Takže by s tím nešly
ani věci jako Zoomtext atd. Navíc honily disk jako divá zvěř. Pořídil
jsem disk nový s Win7 Pro OEM a jsem spokojený.