[Fanda] Win 8

Pavel Ondra pavelond na gmail.com
Středa Únor 6 21:47:17 CET 2013

no ja nevim, jediny co z ty nabidky start vyuzivam je hledani, dam
start napisu kus neceho a vyhleda mi to samo.
jinak se v tom neda pohybovat nijak moc logicky, je to proste delany
pro dotykovy displeje a na pc to podle me nikdy nemelo co delat a
vubec to tam nepatri.
mam to, za tech 800 no nekup to, ale asi bych to dal nedoporucoval
nikomu, zustat u sedmicek.