[Fanda] dotaz, jak vytvořit na pc 2 wifi spojení najednou?

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Středa Únor 6 20:17:13 CET 2013

Ještě jeden dotaz, pokud bych si nechal natáhnout kabel přímo od routru, a
přes usb kabel ho připojil k počítači, tak je pak možné být připojen k
internetu, a ještě připojit přes wifi, tu adhoc síť? No, a fungovala by pak
ta síť na internet? Pokud ano, měl bych vyhráno. Libor

-------- Původní zpráva --------

Od: Libor Faltus <libor.faltus na email.cz>

Datum: 6.2.2013

Předmět: [Fanda] dotaz, jak vytvořit na pc 2 wifi spojení najednou?

 Zdravím fandové. Mám následující dotaz. Jde mi oto, jak vytvořit 2 wifi
 spojení, aby byli aktyvní. Budu v nejbližší době mít pokoj daleko od
 routru, a jde mi oto, abych mohl mobila připojit k internetu. Proto bych
 rád zůstal napojen k této wifině, a ještě k tomu se napojil na adhoc wifi,
 kterou jsem sám vytvořil, a používal to přes internet na mobilu by to šlo.
 Na zdílení souborů to funguje, ale na internet ne. Předem děkuji za
 odpovědi, Libor.