[Fanda] Mám Vistu 32, potřebuji VIstu 64

Středa Únor 6 14:49:16 CET 2013

> Existuje možnost použít stejný licenční klíč pro instalaci 64-bit?

Z hlediska licence by myslím mělo být jedno, zda si nainstalujete
32bitovou nebo 64bitovou verzi Windows. Na stránce

http://windows.microsoft.com/cs-CZ/windows-vista/32-bit-and-64-bit-Windows-frequently-asked-questions

Microsoft píše, cituji:

"Chcete-li přejít z 32bitové verze systému Windows na 64bitovou verzi
systému Windows Vista, proveďte zálohu souborů a vytvořte čistou
instalaci 64bitové verze systému Windows Vista."

Čili klíčové myslím bude sehnat instalační CD odpovídající edici,
kterou máte přes Bariéry zakoupenu.

Hezký den.

Michal Jungmann