[Fanda] Mám Vistu 32, potřebuji VIstu 64

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Středa Únor 6 14:42:08 CET 2013

Ahoj,

Jestlimas totez co ja, tj. enterprise, tak to ams smulu, protoze tohle bylo
myslim jakoby 100 licencia byla to firemni licence, resp. co Pouzivaj firmy.
Aspon takto mi to vysvetlili v Barierach.

Visty 64 bit pokavad byschtel medium mam.

M D

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jaromír Vít <jaromir.vit na volny.cz>

Datum: 6. 2. 2013

Předmět: [Fanda] Mám Vistu 32, potřebuji VIstu 64

"Zdravím, jak byste prosím řešili tuhle situaci? Mám Windows Vista 32 bit

od konta Bariéry někdy z roku 2007, ale pro plné využití nových pamětí

bych potřeboval 64-bitové. Peníze do toho dát nemůžu. Existuje možost

použít stejný licenční klíč proinstalaci 64-bit? Kde takovou instalačku

sehnat? Dík, Mirek"