[Fanda] The Qube - dotaz

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Únor 4 20:03:30 CET 2013

Zdravím,

Kdo používáte The Qube (pracovně nazývám kubikula), můžete mě, prosím, sdělit, zda v programu neexistuje funkce, která by mě vyjela lidi, kteří mě už nesledují? Jednoduše někdo mě sledoval, pak si mě vyřadil z followerů, a pokud mě rovněž nezajímá, proč bych ho měl nadále sledovat, když on už mě sledovat přestal. Na Kubikulovi lze pouze ctrl+win+k vyjet followers analysis, ale to jsou pouze ti, kteří mě sledují, ale to si samozřejmě všechny nezapamatuju, abych mohl porovnávat.

Pokud nikoli na kubikulovi, je tatáž možnost dostupná na nějaké z online služeb?

Moc děkuju za odpovědi budou-li nějaké
Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator