[Fanda] blind-android meetup

enduser na atlas.cz enduser na atlas.cz
Pondělí Únor 4 00:19:00 CET 2013

... jo, jo. Já jsem pro, všema desetima a to v Brně.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Pavel Ondra
Sent: Sunday, February 03, 2013 11:15 PM
To: apple; blind-android; fanda; Konference o mobilních telefonech; Diskuse o všem možném i nemožném
Subject: [Fanda] blind-android meetup

blind-android meetup

Nazdar lidi, posílám to všem na všechny strany, ať vím, zda by byl zájem.

Šíří se nám tu četné dotazy na androidí telefony, konec konců všude se o nich mluví, TV, Rádio, internet.
V současné době už je na trhu dost přístrojů, které se dají pořídit za slušný peníz a jsou docela dosti dobře ovladatelné.
O androidu budeme mít něco i na TMF v Brně, ale ne každý se tam dostane a bůh ví, jak to bude s časem a tak.
Tak mě napadlo, uspořádat blind-android meetup, což by znamenalo tohle:
- nováčci by se dověděli, co můžlou se svým telefonem dělat.
- ti, co o androidu jen slyšeli si budou moci vyzkoušet, probrat různé věci okolo, proč koupit proč nekoupit, co by jim vyhovovalo.
- ti koho zajímají mobily a rádi diskutují mohou přijít diskutovat.

Pokud bude zájem, hodlám přes www.gug.cz zkusit sehnat více druhů zařízení, ať se může porovnat.

Termín vůbec ještě daný není, ale nejspíš by to bylo některý víkend v dubnu.
Pokud bude zájem, seženeme místo a termín se stanoví pevně.
Nejspíš to bude v Brně, můžu ale zkusit, pokud bude víc lidí u Prahy, sehnat něco i tam.
Hlavně tedy napište, zda by byl zájem a taky i o co, co by vás konkrétně zajímalo.
PS, šiřte i mezi své nevidomé známé, co na konferách nejsou Pavel