[Fanda] dotaz na braillský řádek

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Neděle Únor 3 18:41:16 CET 2013

Dobrý deň prajem! Keď už debatujeme o riadkoch: Je možné nastaviť riadok
tak, aby nebol rozhodujúci nastavený jazyk? Ja konkrétne používam
humanware brailiant bi40, a dosť to otravuje neustále prepínať jazyky
keď prechádzam povedzme medzi češtinou a slovenčinou, pretože sa v
každom jazyku zobrazujú iba znaky, ktoré jazyk používa. Ak sa vyskytne
"cudzí" znak, riadok ho zobrazí znetvorene, a nedá sa presne určiť čo
konkrétne znamená.
Ak sa vám podarí pomôcť mi, ďakujem! Dúfam, že som sa vyjadril jasne.
Používam nvda, ten najnovší, ale riadok funguje iba s brldty. Dúfam, že
som to nepoplietol...
Majte sa!
Mišo!!

michal ondruška