[Fanda] AVERTV neumí komentovaný film?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Únor 2 20:45:33 CET 2013

Zdar, BDA ovladače, pozná se to podle toho, že to jede i v Microsoft
Media Center. Takže bych se ptal po tomto, zda to jede v MS Media
Center. Pokud ano, pojede to s čímkoliv. MPEG4 vysílá DVB-T v HD
kvalitě. Například legendární settopbox Technisat DIgipal 2 ještě MPEG4
neuměl, takže u HD streamů je tma, ale zvuk hraje. To by se mohlo stát i
u starších TV karet a sticků. Mirek