[Fanda] Vlc player a nastavení jazyka u DWD filmu

jarek krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Únor 2 09:38:28 CET 2013

Ještě jednou zdravím,

mám několik disků DWD a ať už ve windows media playeru, nebo ve winampu
lze nastavit jazyk zvukové stopy, ale ve VLC media playeru tu možnost
nevidím.

Moc by mě zajímalo, čím to je a jak bych to mohl udělat.

Jarek