[Fanda] Vlc player a nastavení jazyka u DWD filmu

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Sobota Únor 2 01:09:47 CET 2013

Dobrý den,
Nevim, jestli nekdo odpovidal, ale kdyz hraje DVD je na to nejaka
zkratka, jinak z menu audio a tam sou stopa tam rozbalit a pokavad je
vice stop napr. stopa 1, 2, tak vybrat jinou stopu. Je to
srozumitelne?
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz