[Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Pátek Únor 1 21:06:22 CET 2013

Zdravím.
Ve Win7 hledejte přes pole "hledat"
"změnit nastavení převodu textu na řeč".
Fajn večer přeje Karel H.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Martin Beran
Sent: Friday, February 01, 2013 8:55 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Jak jsem právě zjistil, tak položku Program Speech v ovládacích panelech
ani jinde zjevně nemám.
Ve Windows XP byla, vzpomínám si na to, ale tady ve Windows 7 ji nevidím.
Ono to ale nevadí, zjistil jsem, že se metadata v TapinRadiu dají
pohodlně vyčíst přes zkratku shift+f11, takže mě to netrápí.
Všem děkuje Martin.