[Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Únor 1 20:54:51 CET 2013

Jak jsem právě zjistil, tak položku Program Speech v ovládacích panelech
ani jinde zjevně nemám.
Ve Windows XP byla, vzpomínám si na to, ale tady ve Windows 7 ji nevidím.
Ono to ale nevadí, zjistil jsem, že se metadata v TapinRadiu dají
pohodlně vyčíst přes zkratku shift+f11, takže mě to netrápí.
Všem děkuje Martin.