[Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Únor 1 19:15:17 CET 2013

Ahoj,
že jde o program Text na řeč vím, jen mi není jasné, proč tam nejsou
vidět ostatní hlasy.
Třeba i když spustím Narratora, i tam je vidět jen ten jeden hlas. Že by
to nějak souviselo se SAPI?

Ta zkratka, kterou v dalším e-mailu zmiňuje pan Rosík mě nenapadla,
nepoužívám TapinRadio tak aktivně, takže všechny klávesové zkratky
neznám, asi ji využiji.
Vzpomínám si, že jsem ta metadata zobrazoval kdysi i jinak, ale ta
zkratka f11 mi přišla schůdnější.
Martin.