[Fanda] Zrušení účtu na twitteru

Radek Pavlíček radek.pavlicek na galop.cz
Pátek Únor 1 11:00:50 CET 2013

Dobrý den,

obojí lze nastavit v nastavení Vašeho účtu (Settings).

Na stránce Account (https://twitter.com/settings/account) je odkaz
Deactivate my account, který můžete svůj účet zrušit, na stránce
E-mail notifications (https://twitter.com/settings/notifications) pak
můžete nastavit, kdy a o čem Vás má Twitter informoval e-mailem.

Pokud byste s tím potřebovala poradit více, napište.

Pěkný den.

Radek Pavlíček