[Fanda] Zrušení účtu na twitteru

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Únor 1 10:58:51 CET 2013

Hojky Soni,

Tohle jsem řešil také s jedním účtem, jde o to, že po přihlášení na Twitter najdeš a klikneš na odkaz
setting and help
Tady se sice neotevře další stránka, ale při následném pohybu šipkou dolů se vyňafne jakési roletové menu, kde bude třeba:

Tapin-radioEdit profile
Direct messages
Lists
Help
Keyboard shortcuts
Settings

a právě tebe zajímá to další settings. Na to znovu klikneš, a stejně jako v předchozím případě se i nyní při pohybu šipkou dolů vyňafne další roletová nabídka account, password, profile atd., ale to jen pro ilustraci, protože to už tě nemusí zajímat. Ňafneš ctrl+end na konec stránky, kde se objeví Deactivate my account, na což klikneš, a následně postupuješ podle dialogu, je to už transparentní, já na to klikat nechci, abych si to náhodou nezrušil, snad je odtamtud návratu, nicméně jde o to, že po zrušení se ti sice účet zruší, snad ti příjde i mail z touto zprávou, avšak nesmíš se po dobu měsíce přihlásit znovu na účet Twitteru, protože by došlo k jeho obnovení. Pokud to necháš měsíc ležet, účet bude zrušen definitivně. Po dobu onoho měsíce je ale ostatním účet neviditelný, takže už tě nikdo followovat nemůže.

Vítek

Tapin-radio coordinator
Od: "Soňa Fialová" <sfialova na centrum.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 1. února 2013 10:24
Předmět: [Fanda] Zrušení účtu na twitteru

Zdravím,
jak již z předměětu vyplývá, obracím se na vás s následujícím dotazem a
tímto prosím o radu zkušenější uživatele než jsem já.
Lze nějakým způsobem zrušit účet na twitteru, případně zakázat zasílání
mailů z twitteru typu: sona Fialova you may know... on twitter?
Řešení jsem hledala na webových stránkách, leč bezvýsledně. Naopak,
ještě mi přišel mail, v němž jsem byla přivítána zpět na twitteru.
Jenže, já chci pryč, pomoc, pomoc. :o)
Předem mnohokrát děkuji za případné rady.
Soňka