[Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Únor 1 00:08:08 CET 2013

Ahoj Martine,

To obsluhuje program text na řeč Windowsí záležitost, ctrl+f11 v TR je stejné jako v ovládacích panelech text na řeč, tak to je jako třeba Fenzíkovo text2mp3, tak je divné, že tam ostatní hlasy nevidíš, protože jinak by to šlo tak, že by sis tam nastavil to, co čteš normálně Jawsem, jako to mám já u NVDA, takže u mě Mirek, a padla. Snad jsem to pochopil správně:).

Tapin-radio coordinator
Od: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 31. ledna 2013 20:19
Předmět: [Fanda] Čtení metadat v TapinRadiu Jawsem

Milí Fandové,
dnes jsem se konečně dostal k poslechu zvukové prezentace TapinRadia a
rozhodl se změnit si některá nastavení, dosud jsem totiž program příliš
aktivně nepoužíval.
Zjistil jsem, že mi informace o přehrávané skladbě vyčítá microsoftí
hlas Anna, tedy anglicko-česky:-).
Rád bych, aby mi tato data četl Jaws, ale bohužel tam není na výběr,
vidím tam jen onen jediný hlas.
Mám Windows 7 32bit a když si nechám vyhledat nastavení převodu textu na
řeč, jiné hlasy tam bohužel také nevidím.
Nemá to nějakou souvislost se SAPI?
A netuší prosím někdo, jak tam další hlasy dostat tak, abych je viděl i
v TapinRadiu a mohl s tím operovat?
Děkuje Martin.