[Fanda] Eltrinex V12PRO a složky

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pátek Srpen 31 20:14:50 CEST 2012

Dobré odpoledne,

v  blízké budoucnusti si chci pořídit Eltrinex v12 Pro a zajímalo by mne zda je součástí balení zmíněný stativ pro tento diktafon?

Pokud ne za jakou cenuho mohu doukoupit a kde?

Na Stránkách společnosti eltrinexjsem jej neviděl.

Děkuji za Vaše odpovědi.

S přáním pěkného zářijového víkendu

Honza Danko

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Josef Louda
Odesláno: 31. srpna 2012 14:31
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Eltrinex V12PRO a složky

   Dobré odpoledne,
  ano je, doporučuji pročíst návod, ikdyž už vlastně není zcela aktuální, počátkem září se vrátí pan Heneš do Evropy a vše doplní. Tedy i poslední firmwary s hlasy dle výběru a pak i další drobné nedostatky, které jsme zjistili a doufám, že vydrží v další snaze o vylepšení.
Pohyb v hudební složce dle podsložek tzv stromová struktura je přes přidržet pravé dolní tlačítko a pak šipkou dolů na položku "hudba a audio" , ale zatím není ozvučen pohyb mezi těmito podsložkami,ale pokud víme pořadí, tak to výběr, který sejinak stejně řadí do dlouhého
seznamu, urychlý.   Pepa