[Fanda] Eltrinex V12PRO a složky

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Srpen 31 14:30:37 CEST 2012

   Dobré odpoledne,
  ano je, doporučuji pročíst návod, ikdyž už vlastně není zcela
aktuální, počátkem září se vrátí pan Heneš do Evropy a vše doplní. Tedy
i poslední firmwary s hlasy dle výběru a pak i další drobné nedostatky,
které jsme zjistili a doufám, že vydrží v další snaze o vylepšení.
Pohyb v hudební složce dle podsložek tzv stromová struktura je přes
přidržet pravé dolní tlačítko a pak šipkou dolů na položku "hudba a
audio" , ale zatím není ozvučen pohyb mezi těmito podsložkami,ale pokud
víme pořadí, tak to výběr, který sejinak stejně řadí do dlouhého
seznamu, urychlý.   Pepa