[Fanda] Zvlastne pochroumane video

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 31 10:40:48 CEST 2012

Ahoj,

Ano, klonil bych se k už požkozenému zdroji, protože jak jsem psal, zkoušel jsem sosnout znova, chyby se opakují. Jiná videa v pohodě, bohužel, budu se muset smířit s tím, že s tím nic nejde udělat, měl jsem za to, že existuje podobně jako jsem popisoval na audio, tak i na video nějaký opravný SW, ale ostatní pokusy jsem samozřejmě prubnul též.

Díky moc
Vítek

Tapin-radio coordinator
  Od: Zuzana Rojíková
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 31. srpna 2012 6:45
  Předmět: Re: [Fanda] Zvlastne pochroumane video

  Skúsila by som via prehrávačov v notebooku, potom ho prehrať na klasikom
  DVD prehrávači (pripojenom napr. k TV) a ak nezaberie, stiahnuť opäť.
  Videá sa niekedy deformujú samotnou cestou pri sťahovaní (teda zlé
  stiahnutie) , ale môže byť pokojne poškodený aj zdroj a teda ho už
  stiahneš poškodené. Iné videá si skúšal prehrať?Deje sa to len na Tvojom
  počítači alebo aj na inom?

  S pozdravom
  Zuzana Rojíková

  zuzanarojikova na gmail.com
  rojikovazuzana na gmail.com (konferenčný e-mail)

  Info o systéme a PC
  Acer, Windows XP, Verzia 2002, SP3