[Fanda] Zvlastne pochroumane video

Zuzana Rojíková rojikovazuzana na gmail.com
Pátek Srpen 31 06:45:36 CEST 2012

Skúsila by som via prehrávačov v notebooku, potom ho prehrať na klasikom
DVD prehrávači (pripojenom napr. k TV) a ak nezaberie, stiahnuť opäť.
Videá sa niekedy deformujú samotnou cestou pri sťahovaní (teda zlé
stiahnutie) , ale môže byť pokojne poškodený aj zdroj a teda ho už
stiahneš poškodené. Iné videá si skúšal prehrať?Deje sa to len na Tvojom
počítači alebo aj na inom?

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova na gmail.com
rojikovazuzana na gmail.com (konferenčný e-mail)

Info o systéme a PC
Acer, Windows XP, Verzia 2002, SP3