[Fanda] Zvlastne pochroumane video

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 30 23:36:07 CEST 2012

Zdravím,

Z téhož zdroje jsem zkusil stáhnout znovu, bohužel, potíže se opakovaly, fakt nemám ponětí, co se mohlo stát. Jako z Torrentu, když mám nekompletně stažený soubor s příponou .u, co si tam vždy dopisuje, tak i pokud to .u smažu, soubor vůbec nejde přehrát, ani se nerozjede. Tady se rozjede přesně s oním škytáním po určitých časech. Nějaký vadný bude, měl jsem za to, že ona místa přeskočená jsou jaksi zvláštně přeskakována, ale asi jsou opravdu vynechávána a ani fyzicky v tom souboru nejsou. Potom ale by měl být čas shodný s délkou nahrávky, což ale není. Čas v nahrávce se počítá rychleji než čas reálného hraní, takže tohle by zase mělo evokovat, že tu ona místa naopak jsou. Nevím, k čemu mám inklinovat víc:).

Nic, možná ještě někdo poradí nějakou opravnou utilitku na podobné komplikace, zatím oc děkuju všem za ochotu poradit.

Vítek

Tapin-radio coordinator
  Od: Radim Vojtek
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 30. srpna 2012 22:12
  Předmět: Re: [Fanda] Zvlastne pochroumane video

  Zdravím. Nevím, jestli neřeknu totální blbost, ale za zkušenou to stojí. :)
  Jestli by nebylo lepší dané vydeo do PC dostat znovu. Je možné, že se soubor
  nějak špatně stáhl a dělá tyto problémy. Napadlo mě to proto, protože když
  kopíruju do MP4 přehrávače velký obsah hudby, tak někdy u nějakých souborů
  mám problém, že píseň mě přeskočí o nějaký čas dál a taky se ozve takové
  škytnutí. Na to mě vždy pomohlo daný soubor skopírovat do přehrávače znovu.
  S pozdravem,
              Radim Vojtek