[Fanda] Novinky ve firmware diktafonu Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 30 23:22:54 CEST 2012

  zdravím,

a ještě z jakého zdroje? (Vestavěné mikrofony, externí, stereo, mono) Já
abych se přiznal tyhle diktafony se systémem k poznámkám nepoužívám i
sekunda než to naběhne by mi vadila a tak mám poněkud historickou
"rybičku" V90, kde jen stisknu rec a mohu kdykoli okamžitě nahrávat.
Také bych uvítal nahrávku s tím pískáním, dvě ukázky z nahrávání z rádia
jsou na:
www.pronevidome.cz/eltrinexv12.htm
Ani nevím zda je to tam  stereo, či  mono
Event mohu jak bude čas něconahrát venku přes vestavěné mikrofony.
   Pepa