[Fanda] Zvlastne pochroumane video

Radim Vojtek radimvojtek na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 30 22:12:38 CEST 2012

Zdravím. Nevím, jestli neřeknu totální blbost, ale za zkušenou to stojí. :)
Jestli by nebylo lepší dané vydeo do PC dostat znovu. Je možné, že se soubor
nějak špatně stáhl a dělá tyto problémy. Napadlo mě to proto, protože když
kopíruju do MP4 přehrávače velký obsah hudby, tak někdy u nějakých souborů
mám problém, že píseň mě přeskočí o nějaký čas dál a taky se ozve takové
škytnutí. Na to mě vždy pomohlo daný soubor skopírovat do přehrávače znovu.
S pozdravem,
            Radim Vojtek
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 30, 2012 8:48 PM
Subject: [Fanda] Zvlastne pochroumane video

Zdravím,

Řeším zde takový zapeklitý problém. Mám video o cca 500 MB ve formátu MPG, a
po spuštění vždy hraje třeba 10 15 sekund, pak se ozve jakési zvláštní
škobrtnutí podobně jako přeskakování digitálního signálu, pak zase jede 10
15 sekund, poté znovu apod. Po třeba 2 minutách se podívám na čas, ale už
jsou tam minuty 4. Jakoby nějak zvláštně přeskakovalo/poposkakovalo. Není to
poškozeným souborem, to by přece nehrálo vůbec. Spíše je tu cosi poškozeného
jiným způsobem, co zapřičiňuje ony zvláštní poposkoky.

Tohle je snad nejhůře specifikovaný dotaz, samé jakoby jaksi apod., ale lépe
pro autenticitu to nedokážu deskriptivněji popsat. Kdysi jsem měl lehce
poškozený audio soubor, který bylo nutné vyextrahovat z. avi, na to jsem
použil konzolovku avi2wav, což jsem přepsal na mp2, a na to následně
fungovala konzolová utilitka Besplit, a ten soubor bylo možné opravit
příkazy a parametry
besplit -core( -input 01.mp2 -prefix c:\cesta\ -type mp2 -fix )

což fungovalo, a audio soubor byl krásně hladce opraven, nicméně z mpg audio
vyextrahovat nelze, ani např. AOAudioExtractorem, ani Pazzera Free Audio
Extractorem ani ničím jiným, vždy vypíší, že to nejde.

Poradí, prosím, někdo, co s tím, zda máte zkušenost s podobně se chovajícím
videem v identickém formátu, a jak věci opravit? Na videu mě záleží, být to
něco, na co se chci jen mrknout, a pak smazat, neotravoval bych zde s tím:).

Mnohokrát děkuji a hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio